Zebra OneCare: egy karbantartási szerződés, 3 garantált előny

A vállalkozásuk növekedése és fejlesztése a fő cél, amelyet a vállalkozók szem előtt tartanak. A folyamatos piackutatás, a lehetőségek gyors azonosítása, a csapat által alkalmazható és alkalmazott koherens stratégia kialakítása a kulcselemei e célok elérésének.

De tudja-e, hogy az e célok elérése érdekében tett minden erőfeszítést meghiúsíthat a költségvetése feletti ellenőrzés elvesztése? Az előre nem látható kiadások felboríthatják stratégiáját, meggátolhatják abban, hogy befektetéseket hajtson végre, amikor úgy érzi, itt az ideje, és kiszolgáltatottá tehetik a piaci ingadozásoknak.

Mivel technológiafüggő világban élünk, a vállalkozók 63%-a szerint a leggyakoribb előre nem látható kiadásokat az általuk használt technikai eszközök okozzák. Ezek nemcsak a javítási vagy csereköltségek miatt okoznak lyukat a költségvetésben, hanem befolyásolják a munkafolyamatot és csökkentik az adott hónap bevételeit.

Zebra OneCare, a garancia, ami mozgásban tartja vállalkozását

Ezekre a kihívásokra nyújt megoldást a Zebra OneCare, a berendezéssel együtt megvásárolható karbantartási szerződés, amely a Zebra berendezések széles skálájára érvényes: vonalkódolvasók, nyomtatók, RFID eszközök stb.

Íme a 3 legfontosabb előny, amelyet a Zebra OneCare vásárlása jelenthet és amik segítenek a kiadásai kiegyensúlyozásában:

1. A hibás vagy elhasználódott berendezést a lehető leghamarabb kicseréljük egy hasonló berendezésre.

Függetlenül attól, hogy a probléma véletlen sérülés, normál használatból eredő kopás vagy más probléma miatt van, mindössze annyit kell tennie, hogy jelenti az eseményt az online javítási portálon, és követi a készülék visszaküldésének lépéseit. Amikor a meghibásodott felszerelés megérkezik a Zebra szervizbe, egy másik eszközt kap cserébe. Így az Ön cégének költségvetését nem érinti olyan kiadás, amivel nem tervezett, és a csapata fennakadás nélkül tudja végezni tevékenységét.

Ez a fő oka annak, hogy mindig érdemes szervizszerződést kötni a berendezéseire, függetlenül attól, hogy mekkora a vállalkozása. Ha az alkalmazottak elveszítik a munkájuk végzéséhez szükséges létfontosságú információkhoz való hozzáférést, mert az eszköz nem kapta meg megfelelő karbantartást vagy egyszerűen csak megsérül, akkor a termelés lelassul vagy teljesen leáll és Önnek magyarázkodnia kell az ügyfeleinek, hogy miért nem sikerült kiszállítani tudják a szükséges árukat vagy biztosítani a szolgáltatásokat a szükséges határidőre.

A kiszámíthatóság és a segítségnyújtás, amelyet egy szolgáltatási szerződéssel kap és amely az Ön vállalkozásának működési igényein alapul, segít abban, hogy az előre nem látható eseményektől függetlenül ugyanazt az ütemtervet betarthassa.

2. Mindig speciális műszaki támogatásban részesül.

Még ha van is egy informatikai csapata, amely az eszközök karbantartásával foglalkozik, nem érezné magát magabiztosabbnak, ha közvetlenül „a forrásból” kapna információkat amikor valami probléma jelentkezik? Senki sem ismeri jobban a Zebra eszközöket – vagy azt, hogyan tartsa őket optimális állapotban a vállalkozása számára –, mint a Zebra csapata. A Zebra emellett minden olyan eszközt biztosít, amelyre az ügyfeleknek szüksége van. A hét minden napján, 24 órában elérhető online támogatást kap, beleértve a szoftver letöltéseket és az eszköz firmware frissítéseit, valamint egy szakértői közösséget, akik segíthetnek a problémák megoldásában. Meglepődne, ha tudná, milyen gyakran kerülnek szervizbe a berendezések olyan problémákkal, amiket a felhasználók maguktól is diagnosztizálhattak és néhány perc alatt megoldhattak volna.

A VisibilityIQ™ OneCare felhőalapú portálon a mobil terminálokra és vonalkódolvasókra érvényes szerződésekről, termékek életciklusáról és a LifeGuard™ elemzési jelentéseiről is tájékozódhat.

3. A befektetése gyorsan megtérül.

Amikor új eszközt vásárol a vállalkozása számára, legyen az mobil terminál, táblagép, nyomtató, szkenner stb., akkor nem az a kérdés, hogy “kössek hozzá karbantartási szerződést?” A helyes kérdés: “Melyik terv a legjobb ehhez az eszközhöz, és milyen kockázatokat kell fedeznie?”

A karbantartás nem megkerülhető, az minden berendezés elengedhetetlen része. A karbantartási tervek pedig nem garanciális időtartam meghosszabbításai, és nem is csak akkor használhatók, ha valami elromlik és javításra szorul – még akkor sem, ha ez az egyik előnyük.

A karbantartási szerződés olyan megoldást jelent, amelyekkel megelőzheti a berendezése meghibásodását, és a legjobb módja annak, hogy meghosszabbítsa annak élettartamát. Ez a legjobb módja annak, hogy megvédje vállalkozását a költséges fennakadásoktól.

Ezért könnyen belátható, hogy a Zebra OneCare csomagra kiadott befektetés milyen gyorsan megtérül. Elég, ha kiszámolja, mennyit veszít egy óra alatt, amikor a vállalkozása nem működik, mennyi időt veszít azzal, hogy választ találjanak a berendezései működésében jelentkező problémákra, vagy felmérjék, mit jelentene a vállalat költségvetésében a mindennapi tevékenységük számára a nélkülözhetetlen berendezések cseréje.

Tudjon meg többet a Zebra OneCare szolgáltatásról az IT Genetics tanácsadóitól. Bármikor írhat nekünk a rendelesek@itgstore.hu címre és mi segítünk meghozni a vállalkozása számára legjobb döntéseket.

Ezt a bejegyzést már 810 alkalommal olvasták!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments