ITG Mobile Inventory egy 2 alkalmazásból álló leltározási megoldás: back-office és front-office. A back-office alkalmazás PC-n használható az adatbázis információinak szinkronizálására a mobil terminálok által összegyűjtött információkkal. A back-office alkalmazás egyenesen a mobil terminálokra telepíthető és elősegíti az olyan műveletek végzését, mint a termékek azonosítása, leltározása és a leltárok megtekintése.
A leltározás céljából exportáljon egy Excel fájlt a használt ERP applikációról. A back-office alkalmazásban állítsa be a mezők kitöltését a mobil terminálok által rögzített adatokkal az ERP rendszerből exportált Excel tábla felépítésének megfelelően. A leltározási művelet megkezdéséhez, ugyancsak a back-office alkalmazás segítségével töltse fel az Excel táblát a mobil terminálokba.
A front-office alkalmazásban, az Azonosítás funkció megnyitásával, beolvasva a megfelelő vonalkódot, információkat találhat az adott termékről. Megnevezéssel, bejegyzett mennyiséggel és fizikai mennyiséggel kapcsolatos információk jelennek meg. A Leltározás funkció használatához be kell olvasni a vonalkódot vagy kézileg kell beírni. A vonalkód megtalálását követően az adatbázisban megjelennek a termékkel kapcsolatos részletek és lehetővé válik a megállapított mennyiség beírása. A „Mentés” gomb lenyomásával érvényesíthető a mennyiség. Abban az esetben ha leolvasnak egy vonalkódot, amely nem jelenik meg az adatbázisban, az applikáció kérni fogja az illető termék hozzáadásának az engedélyezését. A Megtekintési funkció lehetőséget nyújt a folyamatban lévő leltározásban végzett beolvasások helyzetének megtekintésére.
A mobile terminálokból összegyűjtött információk átvitele a PC-re a mobil terminál cradle-be helyezésével történik, a szinkronizálási alkalmazás automatikusan megnyílik.
Mivelhogy az ITG Mobile Inventory offline használható, ajánljuk egy mobil terminál használatát is egy leltározáshoz.
Az ITG Mobile Inventory használatának előnyei a következők:
- a leltárok elvégzéséhez szükséges idő csökkentése;
- a termékek gyors azonosítása és az emberi hibák kizárása;
- a begyűjtött adatok exportálása egy Excel fájlba, amely később importálható egy menedzsment rendszerbe;
- adatimportálás lehetősége az írásbeli leltárból és információk exportálása a tényleges leltár szerint;
- a termékkészlet helyben történő érvényesítése és az adatok összevetése a korábban elvégzett és a folyamatban lévő leltározások között;
- hibajelentések (mínuszok és pluszok), amely exportálható Excelbe, szöveg fájlba vagy nyomtatható;
- részletes információk a leltározott termékekről.
Az ITG Mobile Inventory front-office alkalmazás a Zebra MC45, MC55, MC2180, MC31xx, MC32xx, MC91xx, MC92xx, MC65, MC67, MC75; Honeywell Dolphin 6100, Dolphin 6510; Datalogic Skorpio X3, Memor X3, Elf, Falcon X3+. mobil terminálokon működik.
A back-office management szoftver a Windows operációs rendszerben működik, a legrégibb elfogadott verzió a Windows XP. Szükséges a Microsoft.NET és a Framework 3.5 telepítése is.
A megjelenített ár 1 licensz, 1 PC-re vonatkozik. A szállítás elektronikusan történik, e-mailen, a licensz az online interfészről kezelhető. A csomag tartalma: szoftver, dokumentáció, a teljes és részletes telepítési és használati utasítás. Telepítési, oktatási vagy személyre szabási szolgáltatást nem tartalmaz.